Time goes by

Har inget direkt att säga men kände att det nu gått för mycket tid sedan sista inlägget. Tror jag har drabbats av det kända, men mindre roliga, fenomenet bloggtorka! Snart är det jul, om 22 dagar närmare bestämt, och jag har redan handlat alla mina julklappar. Känns jävligt bra för någon som brukar köpa sista julklappaen vid stängningsdags dan före dopparedan! Återstår bara att slå in alla i gulligt julpapper och kanske komma på eventuella rim och skit till paketen!

 

Oh well, idag ska jag gå ut med Mixa på lång promenad samt gå förbi farmor och hämta grejor. Ikväll vankas körsång och träning, om min rygg pallar med det!

 

Trevlig onsdag allihopa!

 

Ciao








äntligen plutten:D keep up the good work annars kommer jag och tar dig i örat;)

2009-12-03 » 12:49:10

du är galet dålig på att uppdatera;)

2009-12-06 » 17:16:18

hello ?

2009-12-15 » 19:27:45
» e

hello ?

2009-12-15 » 19:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback