Sk8ergööörl

Goddag bloggare!

Dagen före nyår är här och jag har problem:

1. Det är störtfint väder och jag vill helst snöra på mig skridskorna och ge mig ut och åka.
2. Men eftersom jag inte har något att ha på mig i morgon (ve och fasa) så vill jag samtidigt åka och shoppa och se om jag hittar något.
3. Klockan fyra börjar Finding Neverland, som jag übergärna vill se!


Förstå dilemma! *Suckar tungt så det hörs över hela Sverige*

Men eftersom det ska bli snöfall i morgon så lutar det nog åt att jag satsar på skrillor idag och panikshoppar i morgon, måste bara kolla öppettider och sånt för butikerna, och hoppas på det bästa!

Vad tänkte ni hitta på idag, muppar?

Ciao








Hej!

Nu har jag tagit ut 16 finalister i veckans blogg.

Kolla om just du är uttagen! ;D

Är du det, så är det dax att ragga röster? ;)

KRAM

Madicken

http://conler.blogg.se

2009-12-30 » 11:35:25
» Sosso

Finding Neverland, kan man hyra eller köpa så att du kan se en annan dag, snön kommer att ligga kvar så vill du åka kan du lika väl göra det imorgon..



köpa kläder skulle jag göra eftersom man vill ju inte ha nått gammalt på sig när det skall vara nytt :P

2009-12-30 » 12:11:26

Nej jag gör inget typ.. Själv då? :)

2009-12-30 » 15:46:19

Åh låter asnice :D

2009-12-30 » 17:13:07
» Sara

Åh, det är så mysigt att åka skridskor! =O Och Finding Neverland är, om jag inte tänker på någon annan film, väldigt söt :) ^^ Hoppas dagen blev bra och att allt löste sig för dig =P

2009-12-30 » 22:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback