Livin on a prayer

Jag har ingen bra början på detta inlägg så jag börjar såhär. Dagarna har sprungit förbi mig och om bara en vecka så är det julafton (8 dagar om man är noga). Alla mina julklappar är inhandlade och nästan alla är inslagna så jag ligger ytterst bra till för att vara mig. Jag är fortfarande arbetslös, equals att jag inte har något som helst vettigt att göra på dagarna, ändå har bloggen ignorerats. Orken har liksom inte funnits där, trots att det har hänt mycket olika saker som skulle kunna fylla ut mycket, roliga bilder och intressanta händelser, men varför har det blivit som det blivit då?

Bra fråga, och jag vet inte ens om jag har svaret själv. Det har liksom...ja, liksom inte velat sig med mina tankar och mina fingrar. Det är en underlig känsla faktiskt, jag brukar tycka att jag är en datanörd för det mesta, men nuförtiden ägnar jag bara i genomsnitt kanske en timme om dagen till datorn, jämfört med tidigare runt fyra timmar. Ytterst underligt!

I alla fall så fortsätter mitt liv ticka på som vanligt, och just nu är jag ganska glad att det snart är jul så jag kan få ta det lugnt. Ja, jag har ingen julstress! Julen för mig är nästan en fristad, då jag kan få träffa alla nära och kära i familjen, äta god mat, ta det lugnt och bara njuta. Sen att man får julklappar är inte heller så illa, det måste jag erkänna, hehe! Men men, innan dess så ska lite fler händelser bli av, mina två Cassandror ska fylla år, jag ska ha ännu en liten uppvisning med kören samt hinna med en långfika med vännerna innan jul är det tänkt.

Sammanfattningsvis kan man väl säga att syftet med det här inlägget är väl att säga att ja, jag lever, men min överföring från livet till cybervärlden är lite hackig. Men jag ska försöka bättra mig!

Ha det bra alla där ute, lev väl!

Ciao








Johanna likes this ;) Att du har börjat skriva igen asså! skulle jag vara arbetslös o inte hade nåt annat för mig skulle jag säkert spendera minst 4 h om inte mer framför datorn..hoppas du har mer till liv än så lol ;)

2009-12-16 » 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback