Juldagsmorgon glimmar

Okej, det är inte morgon längre, men det är juldagen idag, och jag är glad! Julafton spenderades hos mina kusiner på Alnö med deras familj + mormor och morfar. Mycket mat blev det, som det brukar, men jag klarade mig från en kanonkula till mage i alla fall. Jag åt väldigt mycket fisk faktiskt...

Anyhow, efter middagen så tittade vi på Karl-Bertil Jonssons julafton, mest på mosters order, sen såg vi halva julspecialen med Jeff Dunham, ni vet, han med Achmed-the dead terrorist! Älskar honom! ♥

Sedan blev det paketöppning, och jag är nöjd med mina klappar, även fast jag inte fick dom där skorna jag ville ha...eftersom min kamera är på rymmen så gör jag en liten lista:

* Biopresentkort x 2
* Bäddset + underlakan
* Rutiga kokboken
* Smycken
* Presentkort på Akademibokhandeln samt Birsta City
* Kläder
* Prydnadsängel (sååååå underbar!)
* Julduk


Jag har säkert glömt något, trots att jag har mina klappar i en hög bredvid mig, hehe! Men i alla fall så var julafton en lugn och fin tillställning som vi lämnade vid halv tolv på natten, vilket är ganska tidigt för att vara oss. MEn alla var ganska trötta så jag ska inte klaga. Tog mig en sovmorgon idag och så fort pappa kommer hem ska jag följa med och lämna julklapp till några släktingar och ikväll väntar juldagsmiddag hos farmor och farfar tillsammans med kusinerna från Östersund.

Så jag säger trevlig juldag till alla läsare!

Ciao








jsg älskar också jeff dunham, sjukt rolig<3

2009-12-25 » 16:32:34

Inte heelt fel julklappar där ;)

2009-12-25 » 19:02:59

Söt! vad gör du?

2009-12-26 » 20:30:33

sov gott hjärtat! :)

2009-12-28 » 01:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback