Wonderland

Hej hej hallå!

Idag är det fredag och helgen är här, i alla fall tycker jag det. Idag så står mycket på agendan att göra. Först ska det handlas mat och panta med mamsen ute i Birsta. Sen åker vi till stan och äter lunch, går bankärenden samt hämtar brorsan och hans tjej på tågstationen. Ska bli kul att träffa brorsan igen, även om det varit väldigt lugnt och skönt utan honom, hehe! Men mamma har skvallrat och sagt att han saknat mig...Sötnöten min! ♥ Inte för att han skulle erkänna det själv, men det är väl alltid nåt!

Ikväll väntar umgänge med vänner på Selånger marknad, men eftersom jag fortfarande sparar till resan så får det bli tittande för mig. Kanske kan få tigga lite godispengar av mamma, om jag har tur. Eller en karusell-biljett! Selånger marknad är liksom en av sommarens höjdpunkter här hemma så det vill jag inte gärna missa, speciellt nte eftersom jag inte kunde gå på Gatufesten på grund av pengabrist. Gratis är gott, lltså är Selånger bra! Så länge man inte handlar något, haha!

Nä, nu ska tänder borstas och kläder påtagas. See ya!

Ciao






Okej det låter kul :D

2009-08-14 » 11:46:50
» Julia

sv: Nu har jag fått din adress och jag ska skicka det så snart jag kan, posten är stängd av någon outgrundlig anledning :)



Men du, du får gärna vara med i utlottningen i min blogg i dagens inlägg - kanske vinner du dig ett par örhängen i samma veva? :D

2009-08-14 » 12:53:55
» Bella

Hej fin blogg du har:)

Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?

2009-08-14 » 15:23:55

tja tja ta chansen och anmäld dig till mig tävlning veckans blogg innan 00:00 idag så har du chansen få din blogg länkad på min blogg som har runt 3000 läsare varje dag:)

2009-08-16 » 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback