Will I ever learn

Wow, läste igenom mitt tidigare inlägg och tänkte bara: Oj, vad deppigt det låter!

Haha, finns det fler som tycker det? Det var egentligen inte menat att det skulle bli så, men jag kände att jag behövde skriva ur mig lite. Och det var ju faktiskt sant det jag skrev. Hmm, skumt...

Men i alla fall, idag mår jag mycket bättre, så jag har varit i stan med Emma och kollat på höstkläder samt skor, dreglat över ett par supersnygga sandaletter och önskat mig mer pengar. Vi tog en liten "fika" på donken också, sen traskade vi till ungdomsmottagningen. Uträttade ärendet sen var det bara att åka hem igen för att göra middag. Så ska snart börja...

Jäklar vad tråkig jag har blivit...jag blir nog aldrig en riktig bloggare, haha!

Ciao






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback