What a feeling



(Jag har fått klagomål att jag har för lite bilder, så vi börjar med en här!)


Gårdagen spenderades med Angelica och hennes på G kille Emil samt Johan. Vi träffades i stan (jag, Angel och Emil) och tog bussen till Njurunda där Johan stod och väntade på oss. Vi gick hem till honom och satt fast däe i X antal timmar. Drack vin och öl, lyssnade på musik, dansade och spelade Wii. Provade att spela både beachvolley, basket och åka konståkning med Wii-remoten. Det var faktiskt svårt! Efter några timamr åkte vi tillbaka till stan allihopa och sen hem till Angelica. Dä blev det groggande och mer prat, samt lite hångel, hrm, dock inte för min del. Men hade jag velat hade det nog säkert gått. Tror Johan har en minor crush på mig, och jag vet inte vad jag tycker om det. Jag gillar honom för han är snäll och ganska söt, men det är något som känns fel. Usch, varför kan inte kärlek vara enkelt någon gång...

Idag så vaknade jag sent och såg film med alla + åt en pirog till frukost. Tog bussen hem vid två och kom hem lagom till "två-fikat". Haha! Drack kaffe och åt kaka precis som en liten tant och sen fick jag hjälpa mamma sträcka lakan. Så nu sitter jag här och funderar på hur jag ska spendera kvällen och vad jag ska laga till middag. Lövbiff står på menyn, men jag får bestämma vad som ska göras med den. Tror jag wokar den med lita grönsaker och kokar nudlar till. Det brukar funka. Sen tror jag att jag tar spåret några varv och sen slappar i sängen. Okej, jag har planer tydligen, haha!

Nåja, snart dags att laga mat då, ses och hörs, sötnosar!

Ciao





» Sabi

Tack tack du:), ok. Har haft det otroligt underbart!

2009-08-02 » 22:12:48
» Sabi

haha, jag tänkte, tyvär så gjorde jag det inte:( . Har gjort en hel del, som sagt kan skriva en stor roman av allt, var så j'vla härligt alltså!

2009-08-02 » 22:39:33
» Sabi

Hahahah, yes yes!

2009-08-02 » 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback