We can dance

Lördag = PARTY!!!

Vaknade upp i morse av att Jo ringde och kollade vad som ska hända ikväll. Och vad händer ikväll? Ja du, det vankas krogrunda med mina älskade babes + Jo´s "kille". Ska bli jävligt intressant att träffa pojken. Se vad det är för filur som snärjt vår lilla Jo. Nåja, dagen verkar bestå av lite städning för mig och sen grooming innan det bär av till staden och lägenheten, vårt ökända festtillhåll! Haha, jag tycker synd om Sara, hon som äger den. Vi använder den mer än henne och då mest som tillhåll för vilda förfester! Men men, ingen klagar så...

Tror jag ska börja med att lägga mig i solen och läsa lite först, bättra på brännan ytterligare, sen dusch och grooming. Sen måste jag väl äta något också, så jag inte däckar direkt, hehe!

Nä, bikinin väntar! See ya!

Ciao








» Julia

sv: I see ;) Vad betyder tecknet i din header? :)

2009-08-08 » 19:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback