Underneath your clothes

Hej igen på er alla!

Ursäkta en dålig uppdatering men dagen har till 90 % ägnats åt att ligga i sängen och sova/försöka sova. Det var som jag trodde, jag har haft migrän idag, eller ja...ett släng av migrän. Har inte spytt något men legat med hejdundrande huvudvärk och lätt illamående. Fick knappt i mig min lunch och sen sov jag hela eftermiddagen fram till sju. Få blev det pannkakor med drottningsylt som slank ner med lätthet, kanske med tanke på att jag var utsvulten! Lade mig i sängen igen och läste och mår nu bättre, men huvudvärken hänger kvar lite. Men men, jag mår avsevärt bättre! :)

Ska nu sova så det sista går över och i morgon ringa Angel direkt när jag vaknar!

Godnatt på er alla!

Ciao






» Julia

sv: Tack Madde, vad du är snäll!! :D Du kan få ett om du vill, om du har någon favorit på sidan eller så :) Jag använder ändå inte alla själv, och det är kul att få synas lite också OM jag startar ett företag så småningom :) Dessutom behöver man kanske lite uppmuntring om man har haft migrän... I hate it.. Krya på dig <3

2009-08-12 » 17:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback