The winner takes it all

Hemma efter en rolig kräftfest med min morbror och moster och en massa kompisar till dom. Mycket mat och kräftor och en massa snapsvisor, haha! Och by the way, tror att bara jag var nykter! xD eller ja, om man inte räknar "små"-barnen! Jag fick ju vara chaufför som vanligt...

En kul grej dock som hände var att vi hade frågesport, eller nåt liknande. Massa uppgifter i ett häfte. Gissa rätt fågel, lös omkastade bokstäver till mat och dryck samt hitta instrument dolda i meningar. Klurigt var det, till och med för mig som var nykter! Men se på fan, jag kom tvåa! Och lycklig var jag, ett tag...tills det visade sig att pappa vann. Med bara 4,5 poäng mer än mig! Surt!

Dock kom vi på i bilen hem att vi var supersmarta hela familjen (vi som var med iaf, jag, mamma och pappa) för vi kom alla med i topp 4, av cirka 15 tävlande! Familjen Einstein eller? Pappa etta, jag tvåa och mamma tror jag blev fyra, kanske till och med trea, ingen av oss minns riktigt, hehe! Vi var glada ändå!

I morgon väntar tidig morgon och dra ut i skogen på tävlingen igen! Hoppas verkligen vädret blir bättre så jag kan ta lite bilder!

Men nu måste jag nog sova, misstänker väckning runt sju i morgon...

Godnatt allihopa!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback