The call

Har precis pratat med Mary, min älskade extra-mamma Mary! Fick också tillfälle att be Katie om ursäkt för att jag inte ringde på hennes födelsedag. Men jag var tydligen inte den enda som glömt det, vilket fick mig att känna mig liiiite bättre. Pure love till mina älskade amerikaner! ♥

Träningen idag gick ungefär som vanligt, bortsett från det som kan vara mitt livs första blåsa orsakad av klister och att det kändes som att mina händer hade felaktiga magneter som stötte bort bollarna, vilket resulterade i dåligt fångade pass och en hejans massa mål på mig. Ett ord: Skit! Men man kan ju inte alltid vara på topp. Cyklade hem och hade hysteriskt ont i benen när jag kom hem, det märks att jag tagit bilen för ofta sen jag fick körkort. Men men, får cykla mer nu! När däcken är pumpade vill säga. Nu är det som att köra en spark på knölig isbana. Jobbigt och...ja, knöligt!

Kom under träningen plötsligt, helt utan anledning, att tänka på framtiden. Inte liksom villa, volvo, vovve, utan bara...ja, som att flytta hemifrån. Vilket borde bli nästa sommar eller så, eftersom jag dras till Umeå för att plugga. Föreställde mig världens bild om hela processen och hur min lägenhet skulle se ut (ja, det blir klart lägenhet som första bostad!) och en massa annat helt ointressant och oviktigt egentligen. Typ drömde om att Alexander Skarsgård blev kär i mig och att jag köpte en vit katt med gråa fläckar. Lustigt vad mycket underligt man tänker på bara av att få träna.

 

Men ja, det är iju nte helt utan en anledning den här bloggen kallas Fantasylife!

Nu ska det duschas, sen sovas!

Ciao








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback