Sunshine of mine

Onsdag. Nu är vi mitt i veckan, ungefär! I alla fall en möjlig skolvecka. Fast här uppe i norr så har de flesta fortfarande en halv vecka kvar innan det ska återvändas till bänkar och böcker. Men inte för mig! Skolan är slut för min del, och det känns jävligt gött! Nu ska det bara ordnas det sista inför min resa till ambassaden så ska snart mitt första riktiga jobb vara klart. Ni anar inte hur mycket jag längtar! Att få komma tillbaka till min älskade familj, till alla söta barnen och till omgivningarna i Vermont! Lycka, kallas det! ♥

Idag så skiner solen ute, och härligare ska det bli! Förhoppningsvis så ordnar allt sig med ambassadtjaffset så redan ikväll kan jag vara på väg till Stockholm för en intervju så jag kan få visumet. Inte nog med det, mamma har lovat mig en heldag där nere så hon flyger ner i morgon bitti och sen ska vi umgås hela dagen tillsammans i huvudstaden! Bara vi tjejer, det är så himla längesen vi kunde göra något sånt! Jag kommer sakna det grymt mycket när jag åker! Så det är bäst att ta vara på tiden nu. För den kommer inte åter. Gud vad deppig jag låter nu, men trots att jag är så glad att få återvända kan jag fortfarande inte riktigt fly från känslan av att jag kommer sakna så många här hemma. Men jag kommer ju tillbaka! Och då jävlar blir stan osäker igen, haha!

Nä, nu ska jag ringa ett samtal och sen kanske det blir en promenad i solen med Mixa!

Ha en bra dag allihopa, oavsett skola eller jobb eller ledighet!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback