Stockholm i mitt hjärta - del 2

Ja, middag avklarad och nu ska jag fortsätta. I alla fall, efter jag hade surat lite och suktat som en liten unge efter godis på kläderna på Beyond Retro (och tragiskt nog insett att jag inte kunde köpa något, buhu!) så började vi röra oss mot centralstationen igen. På vägen tillbaka såg jag någon som liknade Tobias, tror det var han men är inte säker. Coolt om det var han! :D

Anyway, vi kom till stationen och köpte med oss varsin latte med kanelbulle för vi var lite sugna och satte oss sedan på Arlanda Express och begav oss till flygplatsen. Checkade in, klev på flyget och vips, hemma igen! Kommer inte ihåg så mycket av flygresan, eller vägen hem i bilen sen, för jag typ sov hela tiden! Är så sjukt trött efter att ha varit uppe sedan halv fyra i morse! Så nu är dagen till ända och jag ska dra mig mot sängen och ta igen lite sömn. Sätter nog på en film eller ser lite Buffy, så sussar jag nog sött sen!

Stort tack till älskade mamma för en superdag! Älskar dig, mamsen! ♥

Ciao








haha okej, jo jag var på Götgatan så mycket möjligt :D

2009-08-20 » 21:33:32

svar: gör jag, han från bond? haha

2009-08-20 » 22:26:51

Yes den outfiten är snygg :) gillar dock tröjan på andra bilden också =)

2009-08-21 » 09:15:31

tack :) hoppas din dag också varit bra!

2009-08-21 » 23:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback