Soap is in the air

Klockan är sju, middagen är avklarad och lugnet har sänkt sig...

Borde göra mig i ordning för träning, för det är vad måndagar brukar handla om. Inte idag! Mår inge vidare, och jag tror jag har åkt på en mindre förkylning. Därför har jag valt att inte träna ikväll, då kan jag kanske kurera mig ordentligt inför torsdag istället! Så planerna för kvällen är att nu gå och göra i ordning ett bad, tänkte använda min lilla bubbelbit som mamma köpte åt mig på Lush när vi var i Stockholm. Tänkte ligga där och njuta ett tag och sen sätta mig framför TV:n med en kopp te och se på CSI. DET är vad jag kallar kurering!

I morgon hoppas jag att jag är på bättringsvägen för då hade jag planer på att ta en tur till Birsta, alternativt stan och kolla in lite höstkläder samt några skor ute på Skopunkten som jag gärna vill ha. Sen måste jag köpa en dragkedja till min påtänkta klänning som jag ska försöka sy. Hoppas bara att den blir bättre än kjolen! Hehe!

Nä, nu ska jag ta och tappa upp vatten och lägga mig i badet! Riktigt ta hand om mig själv och njuta! Kanske ska tända lite doftljus och sånt till och med...?

Tihi, nu är jag lite gladare!

Ha en bra kväll allihopa!

Ciao







» s

nejdå :) du behöver inte tunna ut så mycket, tunna bara ut lite =)

2009-08-24 » 19:32:47

nejdå :) du behöver inte tunna ut så mycket, tunna bara ut lite =)

2009-08-24 » 19:32:52

ooh, mysigt värre! Det där kan göra vem som helst frisk ;) åtminstone psykiskt haha ^^



sv: ja det hoppas jag med, känner mig som en orolig mamma eller ngt :P Haha ja det tycker jag!

2009-08-24 » 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback