Shake that

3:e augusti och mitt liv är inte mycket att hurra för. Mamma och pappa har i alla fall börjat jobba nu så jag är hundvakt och hemma hela dagarna och gör inget vettigt. Som vanligt för mig med andra ord. Idag har jag spenderat tiden med att kolla på några avsnitt Buffy, varit ute med Mixa samt solat mig lite. Nu ska jag byta om och sen bär det iväg till säsongens första inneträning. Peppad? Njää, inte så mycket som jag hoppats, men det ska bli kul att få träffa alla igen. Speciellt eftersom jag inte sett de flesta av dem sen lagfesten. I´m not part of the gang, you know!

Nåja, det ska bli kul att få bli manglad av bollar igen ändå och får väl hoppas på att det inte går alltför dåligt! :)

Ses och hörs senare!

Ciao






» Julia

sv: haha I see! Själv har jag haft alla möjliga filurer i svenska, men jag tror att jag kommer bli en awesome svensklärare, så det blir det ändå ;)



Kul med bollsport, vad är det du spelar?

2009-08-03 » 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback