Owner of a lonely heart

Ska bara tvätta mig lite så ska jag gå och sova.

Eller förresten, ska sätta på en film att somna in till. Något tragiskt, för jag känner mig tragisk just nu. Ensam, tragisk och bara allmänt blä!

Hade dock ett litet glädjemoln idag (förutom mina fina skor). Min väska kom idag! Och den här gången blev det RÄTT väska. Vi har fått ringa två gånger för att jag inte fått den. Första gången var det för att det gått en vecka efter beställningen och då visade det sig att de inte hade den på lager, de hade bara glömt att skicka ut ett infomail till oss. Great! När jag sen får väskan i en stor kartong, river upp den och finner...en SILVERfärgad väska...

Jaha...VART FAN ÄR MIN RÖDA VÄSKA???

Haha, något sånt vart min reaktion...men mamma ringde på en gång och det löste sig så nu har jag fått den och allt stämmer! Fick till och med en egen rese-adapter som plåster på såren. Yey!

Ett annat plus idag var att Jonna, en av de andra målvakterna, var på träningen idag. Har inte träffat henne på år och dagar känns det som. Jävlar, den tjejen är så himla gullig och rolig! En av de få stockholmare jag känner som är trevliga!

(Ja, jag har fördomar mot stockholmare!)

Men som sagt, tvätta fejan lite, sen sätta på en film...får väl se vad som bjuds...

Ciao



Min nya väska!!! (den rätta!) :D






haha okej men det har nog hänt alla ;)

2009-08-28 » 07:27:16

Det tror jag inte :) då brukar man få huvudvärk och sånt :P

2009-08-28 » 10:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback