New kids on the block

Dagen börjar gå mot sitt slut och snart är det dags för middag och träning. Kvällens träning är speciell för jag har hört att våra nya spelare ska ansluta ikväll. Spännande till tusen! Jag hoppas verkligen att vi får en kanonsäsong i år med alla nya spelare samt "gamla" spelare! Jag har hopp om oss! Men konkurrensen kommer att hårdna, speciellt mellan oss målvakter, såvida vi inte får ihop ett U21-lag också. Då vet jag ganska säkert hur det kommer se ut. Damlagets målvakter kommer vara Freja och Ramona (med Jonna som stand-by) och jag kommer få vara med U21 tillsammans med Jonna eller Ramona, ändå kommer jag inte vara så spelbar. Det är i alla fall vad som jag tror kommer hända. Vad jag hoppas kommer hända är att tränarna verkligen tar hand om alla spelare och ser allas potential och ger alla plats att visa vad de går för och inte lägger ansvar på en liten grupp spelare. Då kommer det till slut falla samman. Men det är som sagt min åsikt. Jag är inte tränare eller assisterande tränare eller har egentligen något med det att göra. Men jag är en tjej med näsa för rättvisa och en alldeles för stor pratande mun, haha!

Nu ska det lagas ma och byta om, sen iväg på träning, och då ska negativa tankar bort!

(Eller så kommer jag komma hem som ett åskmoln för att allt gått åt helvete! xD)

Ciao








» Julia

sv: men det är en gåva, så det enda jag behöver är din hemadress så jag kan posta det till dig :)



Kram och puss, och lycka till med träningen :D

2009-08-13 » 17:18:59

gå gärna in och rösta på mig för att vinna veckans blogg! :)

http://alltimebeauty.blogg.se/2009/august/veckans-blogg.html#comment

2009-08-13 » 22:22:46

Visst har hon ;)



naw tack :D ska alltid titta rakt in i kameran nu ;)

2009-08-14 » 02:34:13

Ska faktiskt bara slappa idag :D sj?

2009-08-14 » 11:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback