Mystic

Hemma igen!

Åkte en sväng till Sidsjön och parkerade rumpan på en ledig brygga och läste tre kapitel i boken jag tagit med mig. Sen blev det lite kallt att bara sitta så jag tog bilen och åkte vidare. Kolalde lite på stan vad som försigick men no money = no parkering!



     

Åkte dock sen och tog ut pengar för att köpa lite snask till kvällen, för mitt sockersug var uppe i tusen! Det blev en cola och ett paket Texas Pecan-glass. Bara sådär. Men jag skyller på sockersug och att det faktiskt är fredag! Så nu blir det Buffy och en skål med ljuvlig glass! :D

Ha en fortsatt bra kväll! :D

Ciao






» Sanna

Haha åh, bra bok! Ska påbörja fjärde snart. Grymma =)

2009-08-13 » 17:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback