Man, I feel like a woman

Lördag igen. Och jag har extremt tråkigt! Angelica är spårlöst försvunnen så jag kan inte vara med henne, tydligen. Och ingen vill följa med mig att bada heller...knappt ens turturduvorna en våning upp (alltså Acke och Julia). De sover, typ...

Äsch, vad tusan, jag kan ju åka själv i värsta fall! Men det är roligare med sällskap. Det kommer väl sluta med att jag går på marknaden igen och bara latar mig, kanske träffar folk också. Inget bättre att göra direkt. Jaja, vi får se vad som händer.

Känner mig sugen på att träffa folk i alla fall! Nå grymt! :D

Ciao

PS. Snart kommer mitt armband från Julia! :D DS.





jag ska till stan ikväll :D sj?

2009-08-15 » 14:04:42

tackar :D det fick bli tröja och skinnjacka ;)

2009-08-15 » 17:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback