Let it rain

Ingen bloggning på nästan två hela dagar, skandal!

Men idag har jag haft anledning! Idag och imorgon jobbar jag nämligen som funktionär ute i Timrå på deltävling i Norrlandscupen, som är en tävling iTrial. Min brorsa skulle egentligen köra tävlingen också, men han hade nästan 39 graders feber i morse så det blev till att stanna hemma för honom. Men jag och mor och far åkte ut för att jobba. Och jobbigt var det (ordvits, hehe!). Regn, regn, regn hela dagen och vi stod ju mitt ute i skogen! Jättebra! Lera och blöta och gegga och barr så långt ögat når! Fattades bara åskan!

Men ändå, hade ju regnställ och grovkängor så det gick hyffsat bra ändå. Och det är sååå himla värt det när man får kolla när de kör! Ni anar inte hur coolt det ser ut! Det ser så enkelt ut...Om det är finare väder i morgon så lovar jag att ta lite bilder! Men för tillfället förni nöja er med en gammal bild på lillebror från en uppvisning tidigare i år.



Gud så söt han är, min lillebror! Haha!

Vill ni veta vart jag håller till och kanske få lite resultat, gå in på klubbens hemsida och läs mer! Där finns mer bilder och lite förklaring på vad Trial är för den som inte vet. Jag drar till med den mest kortfattade och mest använda förklaringen i min mun.

Trial = Bergsklättring med motorcykel!

Mer eller mindre. Collt som satan att titta på är det i alla fall!

Nä. nu ska jag tydligen hämta en pizza till sjuklingen...själv ska jag på kr'ftskiva med mor och far!

Ciao






vore nåt att prova på haha

2009-08-22 » 23:24:20

Ha kul på kräftskivan :D

2009-08-22 » 23:43:03

Härligt :D ja singstar är så kul!

2009-08-23 » 00:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback