Lemon tree

Har precis druckit klart ett glas juice och ätit två rostade mackor. Damn, vad hungrig man blir av träning. Sprang tre varv i spåret, vilket blev knappt 7 kilometer. Hehe, sprang förbi ett fotbollslag med killar ett antal gånger vilket var lite skojigt. De såg imponerade ut...okej, kanske inte, men man kan ju få drömma lite!

Kom hem och duschade, sen åkte jag till Alex och hämtade min cykelnyckel. Det blev ett konstigt möte...vilket ledde till tårar när jag gick därifrån. Damn, jag saknar honom! Jävla skit! Bajs! Puppa! Nåja, jag lever ju i alla fall...

Nä, nu ska jag slockna i sängen tror jag. I morgon börjar mamma och pappa jobba så jag är hundvakt åt lilla pälsbollen hela veckan eftersom brorsan är i GBG fortfarande. Surt, men vad gör man? Hon är underbar! :)

Ciao





jag kan hålla dig sällis på prommisarna!

2009-08-03 » 09:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback