It´s raining men

CSI slut, och huvudvärken är på G. Inte riktigt som jag hade velat, men vad gör man?

Jo...

Heter man Madelene och driver bloggen fantasylife.blogg.se så lägger man sig i sin varma, sköna säng, stoppar i en bra film i sin TV som har inbyggd DVD (nej, jag är inte stolt ;D) och lägger sig och myser framför filmen! Vilken film undrar ni då kanske? Jo, ikväll ska jag sprätta plasten på en film som har stått i hyllan i säkert fyra månader och som jag ännu inte har sett, inte ens innan jag själv köpte den, nämligen...



Bridget Jones´ dagbok!

Jag hoppas att den är så bra som folk säger, för jag har höga förväntningar och dessutom ett stort behov av enkel underhållning som sängfösare!

Ha en trevlig kväll och godnatt allihopa!

Ciao






Good ;) sov på saken!

2009-08-24 » 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback