Into the blue

Middag avklarad, och ikväll blev det tacos! Gott som stryk. Tror jag åt två mjuka och ett hårt + en massa chips så nu är man mätt. Men fan, snart blir det glasstårta också! Jävla tjockisfasoner, haha! Får se till att träna i morgon eller så för att kompensera.

Aperopå det, hittade min kamera igen i söndags! Har letat som fasen efter den och nu äntligen är den hittad. Men av alla ställen så var den...hos Angelica! Kommer inte ihåg att jag haft en hos henne på senaste, men sen kollade jag på bilderna och fick en förklaring. Hade med mig den när jag var där på middag med Angelica och Joyce, så då var det mysteriet avklarat.

Nu ska jag lägga över alla bilder till datorn och sen blir det visning och glass! Och sen en tur med bilen till hemligt ställe! Nyfikna?

Ciao






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback