I need a house

Dagens första inlägg, som vanligt ytterst sent på dagen, men det verkar ta ett tag för mig innan jag vaknar ordentligt med huvudet. Innan tolv brukar jag mest vara som en vandrande vålnad. Men jag har bestämt mig (nästan) för att ändra på det nu! Har tänkt att jag ska räta ut mitt liv lite nu innan jag drar västerut och för mig innebär det lite tidigare mornar, eventuellt mer träning nu när jag har ganska mycket extra tid, och att göra saker som jag annars inte skulle göra. Till exempel slå slag i alla mina syprojekt som jag vill göra och passa på att fixa till mitt rum ordentligt!

Steg 1: Städa rummet!

Det ser ut som ett bombnedslag igen och likt förbannat verkar jag aldrig lära mig att städa i tid. Men nu ska jag i alla fall göra ett ärligt försök till att jobba på min ordning! Herregud, hur svårt kan det vara, liksom?

Hjälp och stöd uppskattas! Hehe!

Ciao





» Julia

sv: Haha, det hade jag inte alls tänkt på!



Förlåt att jag inte har varit inne här på länge, jag har haft så mycket på senaste tiden, hur har läget varit? Blev du glad för armbandet? :D

2009-08-31 » 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback