I natt är jag din

Hemkommen från Johanna efter en tröst/skvaller kväll med henne och Käs. Hårligt att kunna göra sådana saker, åh vad jag älskar mina vänner! Ni är guld, tjejer!

Gårdagen var även den guld! Förfest hos Julias kompis och sen skjuts in till stan för att gå på krogen. Fast det blev inte så mycket "krogande" för alla skulle hem med bussen, förutom Emma Ström som redan gåttt hem och jag fick gå till drakbåtsfestivalens öltält på Fisktorget och leta reda på mor och far. Sen GICK vi hem! Seriöst, jag gick 6 kilometer i shorts och allt annat än nykter! Enligt mamma var jag full men om jag får bestämma var jag bara otroligt lullig, för jag visste fortfarande vad jag gjorde, även om tankarna ibland kom efter handlingarna. Kul som stryk var det i alla fall och dagen ägnades åt solning i flera timmar och läsande av bok. Sen pizza till middag (bakismat nummer ett) och sen målade jag naglarna med mamma. Då pratade jag även med Jo och hon var lite nere så jag ringde Käs och vi bestämde oss att fara till undsättning. Jag hämtade henne och vi drog dit och som sagt, kom typ nyss hem efter ungefär 6 timmar av tröst/skvaller. Underbara kväll! :D

Nu ska jag sova och i morgon väntar umgänge med Angel och sen träning!

Ciao

PS. Det är en fluga fången i mitt rum... DS.

PS2. ...och jag är för lat för att "rädda" den... DS2.

PS3. ...och varför säger jag det egentligen, som att ni bryr er, haha! xD DS3.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback