I know you want me

Hemma från Selånger nu, och gissa om jag haft kul! Fick i och för sig gå runt med mamma och pappa i början, träffade mitt ex och mådde dåligt av en karusell, men annars var det askul ikväll! Träffade många kända personer, några nya bekantskaper, några söta killar och allmänt trevligt folk. Roligaste ikväll var helt klart att jag kände mig uppskattad igen! Fick komlimanger hit och dit och kunde prata bekvämt med de flesta killar. Tre, egentligen fyra, killar har etsat sig fast i minnet ordentligt.

Kille 1: Mattias, kompis till min kompis lillebror. I och för sig bara 15, haha, men jättegullig och rolig!
Kille 2: Han i ståndet där jag köpte chips. Flirtade så att hans cheef blev sur och prutade ner 5 kronor till mig. När jag gick förbi igen fick jag en blinkning!
Kille 3 (som egentligen inte räknas): Jon, eller rättare sagt, hans kompisar försökte tussa ihop honom med typ vilken tjej som helst, bland annat mig. Ja du, Jon är söt och trevlig, men han hittade en annan tje som tur är!
Kille 4: Satt framför mig på bussen, pussade mig och frågade om han fick ta på mina bröst. Trevlig, men lite för på...

Inte en helt hemsk kväll, men inte den bästa heller! Men det kommer en dag i morgon också, och då ska jag försöka dra med Angel dit. För i morgon är det bara du och jag, raring! ♥

Ciao






madde har halva innneeeee!

2009-08-15 » 10:51:50

Städningen gick bra :D mitt rum är fint nu =)

2009-08-15 » 12:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback