Hungry eyes

Ingen bloggning på hela dagen, shame on me! Men till mitt försvar så sov jag till tolv hemma hos Angelica och sen såg vi på film innan jag åkte hem där det blev mer film och middag. Så ja, det är egentligen nu som jag har lyckats kommit lös och kan blogga.

Gårdagen blev smått kaotisk. Middagen blev supersen, men som tur är så kunde pappa skjutsa både mig och Angelica till Selånger. Där träffade vi lite folk och åkte en karusell...just det, EN karusell. Men vi fick stor valuta för pengarna. Det var två utländska killar som jobbade på karusellen och de var väldigt intresserade av A. Hon hade en urringad klänning och de var runt oss och glodde hela tiden och ville att hon skulle dra ner klänningen och visa sina behag. Ganska äckligt! Men ändå, tror säkert vi fick åka minst dubbelt så länge som en vanlig tur! Och nej, hon visade inget!

Efter denna fina rundtur så åkte vi in till stan och gick på krogen istället! Jag, i mina jeans, linne och Converse kände mig totalt malplacead jämfört med alla andra i klänning och högklackat, inklusive min kära medhjälpare A. Men men, vi röjde ganska ordentligt på dansgolvet ändå och lyckades till och med få lite ragg och långa blickar. Mer säger jag inte! Det tråkiga var dock att Angelica blev av med sin väska...nån idiot hade hällt ut allt innehåll på dansgolvet men tagit väskan...hur weird är inte det? Så det blev lite tråkigt slut på kvällen. Och värre blev det av att vi gjorde misstaget att gå på en jätte (och jag menar JÄTTE) tråkig "efterfest" hos en gammal klasskompis. Så det slutade med att pappa hämtade oss och jag somnade i en varm säng hemma hos Angel och sov som en stock hela natten. End of story!

Nu ska jag bulla upp med kuddar i sängen och slå på Dirty Dancing, för kanske fyrtioelfte gången, haha! Allt dansande igår har gett mig sug efter bra dans! Jag till och med drömde om dans inatt! Yeez, jag är besatt, haha!

Anyway, ha en trevlig kväll allihopa, det tänker i alla fall jag ha! :D

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback