Go go go

Mat i magen. Lagom pigg. Snart ombytt. Okey folks, jag är redo för träning! :D

Dock är det en timme kvar tills den börjar, haha!

Men aldrig dåligt att vara ute i god tid, eller hur? Måste komma ihåg att ta med knäskydden idag så jag inte krossar knäna mina. Det gjorde lite ont att "slajda" förra träningen! Men det kom automatiskt, fatta stolt jag känner mig! Har alltid haft, och har säkert lite fortfarande, problem med det där. Men det är så mycket bättre nu! Iih, lycka!

Nåja, nu ska jag sätta på mig tröja och shorts också, sen slappa lite och peppa inför avfärd!

See ya when I get home, babes!

Ciao








» Julia

sv: Det är asbra att träna när man är lite nere. Jag hade suuuuugig dag, men drog iväg på gymmet och mår faktiskt mycket bättre :)

2009-08-06 » 21:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback