Fuck the millenium

Summering av dagen:

Förmiddag: Frukost, packa, bränna skiva, byta om!
Eftermiddag: Bil ensam till Härnösand, match, hämta Lulu, åka hem!
Kväll: Lämna Lulu på stationen med Murkas, åka hem, lämna väska, åka till Coop och köpa lördagsgotta!

Sammanfattning: En helt okej dag!

Eller okej ,matchen var lite i värsta laget, en saftig förlust med många saker som inte stämde. Men å andra sidan så var det mycket som stämde också. Och jag fick spela!!! Hör och häpna, sista tio minuterna fick jag hoppa in och spela! Hallelujah vad glad jag blev! Gjorde faktiskt några räddningar! Stoltflikka_90 for sure! Fast inget slår Frejas sparkräddning på friläget! Typisk TV-räddning när alla jublar! Haha, shit vad den flickan är bra! Hon är nog min närmaste idol! Närmaste, i den benämning att hon inte är rikskändis och spelar i landslaget eller nåt sånt.

Hämtade Lulu hemma hos henne efter matchen och skjutsade henne till tågstationen där hon skulle träffa sin älskling. De skulle gå på restaurang. Avis? Om jag är! Haha, och inte nog med det, de firar ett år tillsammans i morgon! Grattis till er små turturduvor! :D

Nu ska det snart bli mat, sen ska jag krypa upp i sängen och kolla på en schysst film tror jag. Med mitt gotta!

 

Ha en bra kväll allihopa!

 

Ciao



Lulu ♥ Murkas

:D






tack :D vad glad jag blir!

2009-08-29 » 19:07:01

Det har du väl rätt i ;)

2009-08-29 » 19:35:33

mhm den är grym men the holiday är bra den med, båda med Cameron Diaz, hon är så snygg :D

2009-08-29 » 20:43:09

Verkligen, just love her :D

2009-08-29 » 22:49:16

Gjort ikväll nu då? =) sett the holiday?

2009-08-29 » 22:57:47
» Lulu

MEN GULLRUMPA!!

LUV U!

2009-09-01 » 20:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback