Faster, harder, scooter

Damn, klockan är inte ens halv elva och jag har redan lyckats äta frukost, borstat tänderna och packat halva min väska! Sjukt vad en timme tidigare uppstigning kan göra.

Idag är det så dags. Första matchen för säsongen. Å andra sidan bara en träningsmatch, men det är väl minst lika viktigt? Det är nu man kan få chans att visa framfötterna inför säsongen. Eller ja...min säsong blir ju från december till typ april då rå, men det räknas ändå! Ska peppa ordentligt nu inför matchen och dessutom sno ihop några blandskivor att ha i bilen på väg upp. Äntligen har pappa satt i bilsterion igen!

Så ja...inget vettigare att skriva just nu. Ska börja fixa skivorna och sen packa klart, hoppas att jag hinner få i mig lite lunch också innan jag åker!

Ha det bra!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback