Det gör ont

Det gör ont som satan i min mage! Damn, jag hatar när puppan spyr blod! x(

Haha, äcklig jag låter då, men så allvarligt är det inte. Men mensvärk är inte trevligt. HAr suttit med värmekudde på magen och tittat på film så nu har jag fått nog. Ska ta en tablett och hoppas på att det släpper, vilket det brukar göra. Turligt, för jag tänkte dra ut på en långpromenad med Mixa och orkar inte stanna var femte meter på grund av smärtattacker!

I övrigt då...well, jag känner mig lite ensam, nu när brorsan har blivit frisk och går i skolan igen så blir man liksom ensam hemma på dagarna. Johanna har nyss åkt till Stockholm igen till sin darling, Käs är i Skövde och tar hand om sin sjuka soldat, Emma Ström? Tja, hon är väl hos killen hon med. Haha, bara Emma kvar. Och hon svara inte, ehe...fasligt vad oönskad man känner sig.

Nåja, i morgon händer det grejer i alla fall. Första matchen! Eller ja, en träningsmatch, men ändå! Grymt peppad på att få spela åtminstonde EN match innan jag drar! Hoppas bara att jag kan göra bra ifrån mig! Då skulle det kännas bättre att åka. Men men...peppa och ladda nu så får vi se hur det går!

Kanske skulle åka ner på stan?

Först lunch i alla fall, sen får vi väl se!

Ciao



Älskade Mixa! ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback