Day after day

Jag har inget vettigt att skriva egentligen, vilket börjar bli en vana.

Igår kväll var en skön kväll med chips, dricka och filmer. Sen, innan jag visste ordet av, hade jag somnat! Vaknade en gång vid två, och sen sov jag som en stock ända till larmet ringde klockan nio. Otroligt, jag brukar alltid lyckas vakna några minuter innan. I alla fall, som vanligt stängde jag av larmet och försökte gå upp, misslyckades, och vaknade nästa gång vid halv elva. Great!

Har sett en film, ätit mat, och mest bara slöat. Det närmsta jag kommer att göra något vettigt var att vara ut med Mixa, haha! Nu har mamma och pappa kommit hem också, och jag tycker mig höra ngot om fika?

Oh well, see you soon, folks!

Ciao

 






haha oj jag som inte ens kommer från Göteborg utan från Stockholm ;)

2009-08-30 » 18:31:39

Detsamma =)

2009-08-30 » 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback