Calcutta, I am a taxi driver in...

Oj oj oj, händeslerik kväll må jag säga!

Började med att jag blev uppringd när jag gjorde mat av en smått förtvivlad Jo så jag lekte terapeut ett tag och lovade att prata mer efter träningen. Åt mat, fick ont i magen och katastrof! Cykelnyckeln fortfarande borta! Inget mer att göra än att skjutsa mamma iväg till Timrå på träning och sen burna motorvägen till Skönsberg och min träning. Skulle hämta mamma direkt efter träningen, som jag trodde slutade 8, men icke! Halv nio kom jag iväg och då jag äntligen kom fram till mamma hade hon hunnit gått mer än halva vägen hem! I tofflor!

Åkte hem och blev uppringd av pappa som ville ha hämtning senare under kvällen, samt några kamrater till honom, bland annat en som bodde i Härnösand! Panik! Skickade ett snabbt meddelande till Jo, satte rekord i snabb duschning och sen on the road igen! Sen, efter att jag varit hos Jo och fikat samt tröstat henne lite så drog jag in till stan och hämtade pappa och hans kompisar. Första stopp blev i övre Bosvedjan, sen upp på motorvägen och mot Härnösand! Stereon gich för fulla muggar och vi skrålade till Hammerfall och Scooter, även en gnutta Metallica. Efter avsläppning där uppe var det bara att åka hem med en trött pappa och en hysteriskt kissnödig jag!

Så ja, har varit hemme i typ tjugo minuter och nu ska jag banne mig sova! Godnatt!

Ciao






Daamn, var det verklige en bra idé att skaffa körkort? xD



SV1: haha sry :P

Sv2: ja precis, det är de jag menar, jag är kääär!

2009-09-01 » 11:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback