Boulevard of broken dreams

Mat som jag lagat är klar, uppäten, och resterna blir väl matlåda till pappa i morgon. Super! Ett sjukt bra tips om man vill slippa punga ut med pengar och äta lunch ute varje dag. Gör lite extra mat till middag så kan man äta resterna dagen efter till lunch. Billigt och bra! Då blir maxutgiften att köpa något att dricka. Med fördel kan vatten drickas, så blir det hela gratis i princip. Bara ett litet miljötips sdär, hehe!

Nu ska jag ringa ett samtal, sen ta mig en promenad ute i regnet. Vet inte varför, men jag tycker det är mysigt på något sätt att vandra ute med paraply eller regnjacka medan regnet häller ner. Sen kan man ned gott samvete komma in och lägga sig under täcket och se på en bra film!

Fast kanske...jag tar nog promenaden först, kan ringa sen, hehe!

So long, långkalsong!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback