Blue suede shoes

Fart och stress här hemma just nu, alla ska iväg på Trial-träningen. Pappa och Acke ska träna, Julia och mamma ska vara där och titta/umgås. Själv ska jag slå slag i nåt jag velat göra såååå länge nu, nämligen sy en kjol! Fick ju hem en massa tyger från farmor och har planer för alla! Men till att börja med ska jag göra kjolen då, av ett gråblått tyg med rosor och blad på, så himla sött! Ska göra en lite längre kjol med resårband i midjan så jag kan ha den både i midjan och på höfterna! Hoppas bara att min sykunskap inte gör att allt går åt fanders...

Men först ska jag röja bordet och plocka fram symaskinen! Dokumentation kommer att göras!

Och senare, förhoppningsvis, resultat visas!

Ciao

Inspiration:








wiie, hoppas de blir som du vill :D

2009-08-19 » 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback