Black velvet

Jag är kär!!!

Materiellt kär! Och kär i TV-serien True blood!

Blev imponerad av True blood när jag såg det igår och tror att det kommer bli min onsdagsunderhållning ett bra tag framöver! Trots slående likheter med Twilight så är den superbra! Uäh, jag avlider av alla mystiskt snygga vampyrer man ser på TV. Jag säger bara Edward Cullen och Jasper Hale från Twilight, Bill från True blood och Angel och Spike från Buffy! Gah, jag vill också ha en vampyr till pojkvän, haha!

Vad gäller min materiella kärlek så är det mina skor som jag köpte idag. Och inte bara ett par, nej nej, Skopunktens erbjudande tag 3 betala för 2 nappar jag på direkt. Så jag fick med mig dessa godingar hem:

   

Jag kör stenhårt på svart i höst, hehe! Totalt underbara!

Enda som kan vara lite tråkigt är de svarta UGG-kopiorna, men whatever? Varma och bra, funkar finfint i vinter!

Nu ska det snart lagas mat, bara mamma kommer hem.

Ciao





OOOH dina skor! :O har du sett de emma ström-inspirerade stövlarna där eller är de slut??



True Blood är bra, såg några avsnitt i början av sommarlovet på Canal+ :D

2009-08-31 » 23:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback