A little to late

Hej hallå!

Nu har middagen avklarats, köttbullar och råstekt potatis med grönfoder till, och  jag är mätt och glad och nybadad. Tömde min lilla bubbelbadflaska som inköptes på Mique för x antal veckor sedan, tyvärr. Kladdade ner hela badkaret med den blå sörjan och sen började vattnet spola. Det blev skumt! Bokstavligt talat! Så ja, jag fick mitt fina skumbad och jag filade och tog hand om fossingarna, men någon hårinpackning orkade jag inte med. Men ren och fräsch blev jag!

Nu har pappa precis åkt och tränat så jag är ensam hemma med hunden...igen! Någon som har lust att hitta på något? Bara att ringa eller messa. Det vill säga om du känner mig så pass bra att du har mitt nummer, hehe!

Usch, fick ont i magen idag av att lyssna på radion. De spelade massa ballader och bland annat Aerosmith´s I don´t wanna miss a thing, vilket gav mig orolig mage då det var min och Alex egna låt. Fy fan för kärlek asså! Men ack så underbar!

Förstår du hur mycket jag saknar dig??? </3

Eller det kanske bara är närheten som saknas...

Jag är ett vrak! Dagen som började så fint blev nu sentimental. Men men, än finns det hopp! Måste komma ut och göra något i helgen, någon som är på en festrunda? :D

Ciao








» Julia

åh, sweetie, ta hand om dig <3

2009-08-05 » 18:38:13

de går nog över! men de känns ibland som om radion har nåt emot en -.-

2009-08-06 » 10:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback