A little bit more

Onsdagsblues på gång!

Nej då, men det är i alla fall onsdag. Onsdag brukar betyda träning, men det är torsdagar som gäller nu förtiden. Torsdagar och måndagar. Och jag älskar det! Har inte varit såhär peppad på handboll på ett bra tag! Synd bara att jag snart åker. Men det ska bli kul det också. Måste lägga upp en träningsplan så jag inte säckar ihop totalt innan jag kommer hem. Jag vet ju hur det gick förra gången. 5 kilos övervikt och klart sämre kondis/styrka! Detta ska inte upprepas! Punkt!

Snart ska mamma åka och jobba och då tänkte jag lägga mig i badet ett tag och bara njuta. Musklerna mina ömmar efter träningen (fortfarande) och jag är i behov av avslappning. Måste se om jag har något bubbelbad-grejs i min "badlåda" annars blir det väl en vanlig hederlig badbomb! Fotvård och hårinpackning står också högt på listan! Äh, vad tusan, jag gör ett eget litet spa, hehe! :D

Nåja, ska sluta nu, måste inventera mina badsaker och förbereda!

Ciao



(Bild lånad från denna blogg!)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback