Dagens 5:a

Dagens 5:a blir dagens mest intressanta händelser (för min del...)
 
 
1. Min basgrupp blev klar med gruppuppgiften, yey för oss vad vi är grymma!
 
2. Var ute och sprang igen efter denna jävliga förkylning, tog det lugnt men det gick över förväntan!
 
3. Var ner på H&M på Strömpilen och hittade skorna jag vare på jakt efter. I min storlek. I både svart och vitt. Givet klipp!
 
4. Beställde lite kläder från Nelly.com som jag tyckte jag behövde...kanske inte det smartaste men men...
 
5. Latheten tog över när jag kom hem från Strömpilen så jag åt frukost till middag, fil och flingor plus två mackor!
 
 
Detta var då dagens 5:a. Imorgon bitti väntar tvättid klocka sju sen ska jag banne mig träna skiten ur mig!
 
Ha en bra kväll kära (få) läsare!
 
Ciao
 
 
Ett av plaggen jag beställde från Nelly.com!





Det är grymt bra! Allt blir bättre;)

Svar: Ja, det känns så himla bra just nu! :D Hoppas det går bra för dig också nu, det förtjänar du :)
Madelene

2012-09-19 » 20:58:11
» Käs

FACK VAD SNYGGA BYXOR! :D:D

Svar: Dom är skeeeeetsnygga! :D tighta som ett korvskinn dock xD
Madelene

2012-11-01 » 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback