Söndag 7.10

Ännu en vecka går mot sitt slut. Denna vecka har varit en himla berg- och dalbana måste jag säga, med allt ifrån kärlek och party till allergichock och tentaångest. Men det är väl dom veckorna som är värda att levas.
 
Idag häller regnet ner utanför fönstret, ytterst trist måste jag säga, hade ju tänkt gå ut på en promenad inför träningen men det känns som om det får vänta. Ikväll är det näst sista passet för denna kursomgång, lite vemodigt att det snart är slut. Positivt är dock att jag har anmält mig till nästa kursomgång redan, så det blir inte så himla långt uppehåll. Ååh, blir så glad av pole!
 
Vad jag ska göra fram tills träningen är oklart, kanske ser lite mer Sailor Moon (ja, jag är en nörd...) eller jag vette tusan, kanske ska ta tag i att vika tvätten som har stått här i typ...en veckas tid? Helt ovikt...Låter som om jag bör göra det, host, så jag får undan det. Sen kanske jag kan se SM!
 
Ha en bra söndag allihopa!
 
Ciao






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback