Plus och minus

På plussidan idag:
 
+ Solen skiner idag
+ Mindre svullnad i ögonen idag
+ Jag är hos mitt hjärta ♥
+ Ikväll väntar en överraskning från mitt hjärta (jättenyfiken!)
+ Två dagar kvar till helg
 
 
På minussidan då:
 
- Jag är fortfarande lite sullen i ögonen
- Det kliar överallt
- Jag kan inte njuta av solen för jag måste plugga
- Tenta på fredag
 
 
Vad kan man säga? Jag är lycklig som fan över att få vara här med min man, men att ha det såhär jobbigt med allergi är inte kul alls...ser ut som en vidbränd salami med svullna ögon, röd överallt och det kliar som bara den...trots att jag både duschat och ätit Clarityn.
 
F*ck this shit, do not want!!!
 
Oh well, dags att fortsätta plugga. Kaffe nästa!
 
Ciao
 
 
Jag idag?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback