Lugn i tillvaron

Äntligen, äntligen, äntligen har jag funnit lite lugn i tillvaron! Tentan är gjord och jag börjar så smått läka ihop, både fysiskt och psykiskt. Känns väldigt bra måste jag säga!
 
Har än en gång bytt tema till denna blogg, det kändes inte riktigt som jag den som jag hade...lite för söt för mig! Den här passar lite bättre ihop med mig, även om jag helst av allt skulle vilja ha en personlig design som verkligen speglar alla mina sidor. Måste prata med nån smart människa om hjälp med detta...
 
För övrigt hade jag en awesome gårdagskväll för att fira att tentan var gjord! Började kvällen med en god middag och lite vin för att sedan åka bort på studion och leka, busa och umgås med världens bästa pole-gäng! Helt fantastiskt vilka människor som finns där. Och att ha dom i sin närhet, oslagbart! Runt elva-tiden åkte jag in till stan med mina brudar Marja, Annette och Jessica där vi spenderade kvällen på Allstar till stängning. Jessicas kille var snäll nog att skjutsa hem typ alla, jag fick gå från Marja, men det var inte så farligt, bor ganska nära. Träffade mycket roligt folk, kompisar till tjejerna samt lite nya bekantskaper. Mycket dans och kanske en aning för mycket dricka. Tur jag hade mat hemma som kunde förtäras när jag kom hem, annars hade jag nog inte varit i närheten så pigg idag som jag är.
 
Idag då? Har inte gjort så mycket, mest njutit av att vara ledig...har varit och handlat, det är väl det mest ansträngande jag gjort idag. Ikväll kanske jag ska ut igen dock, har hört rykten om hockey på Lokal, sen kanske jag stanar och umgås med några vänner som har sittning där ikväll. Men vi får se I guess. Annars blir det nog en lugn hemmakväll med film och ladda inför kommande vecka.
 
Veckans höjdpunkt blir helt klart onsdag när jag får återse min älskade karl igen! ♥
 
Ha en bra lördag allihopa!
 
Ciao
 
 
Mina fina flickor!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback