Kärlek!

Ordet kärlek klingar väldigt fint i mitt huvud just nu. Kärlek, kärlek, kärlek!
 
Befinner mig sen igår kväll mer norrut i landet än vanligt, har nämligen tagit min tillflykt till Piteå stad för tentaplugg och massa pussar. Sitter nu inkvarterad i min lilla plugghörna i vardagsrummet hos en av världens finaste människor! Tror inte nån har missat att jag är kär och galen men för dom som ändå kanske inte förstått det: jag är kär! Så kär att jag blir tokig! ♥
 
Som sagt är jag fast med tentaplugg, har nämligen kursens första tenta på fredag och jag har för avsikt att klara mig galant på den. Så det är tur att karln jobbar på dagarna, annars hade jag inte fått något gjort alls, haha! Så jag ska läsa på det som jag inte läst på alltför mycket tidigare, sen blir det fett med repetition och tragglande för att kunna ägna kvällen åt massa mys.
 
Återvänder till Umeå och hemmet på torsdag för att få gott med sömn innan tentan + vara med på fotograferingen. Måste komma på vad jag ska köra för trick, vill ju gärna att det ska se lite spektakulärt ut, mohaha, men vi får väl se. Med min klumpiga, kurviga kropp lär jag nog se ut som en köttbulle på en pinne oavsett vad jag gör, haha! Oj, så positivt det där lät. Oh well, det är med glimten i ögat, jag har lärt mig att tycka om min kropp och accepterat den, så ja, jag kan säga sådär utan att mena det!
 
Nä, nog med tjatter, nu blir det plugg i fulla drag!
 
Ciao
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback