Höstens hälsolista

Hakar på trenden att fylla i hälsolistan för denna höst, gör det du med!
 
____________________________________________

Min idrottsbakgrund: När jag var yngre prövade jag på diverse olika sporter, bland annat gymnastik, balett, bågskytte, fotboll och brottning...har dock varit mest aktiv inom jujutsu och handboll för att sedan mest hängt på gymmet och gått på gruppass. Tills nu när jag hittat min passion, nämligen Polefit! Blandar dock gärna upp det med gym och gruppass, gärna med dansinriktning!

 

I mina öron när jag tränar: Jag lyssnar på allt som har lite fart


I min träningsväska: På gymmet: Vattenflaska, skor, lås, iPod, plånbok

På studion: Block + penna, vattenflaska, handduk och Dry Hands

 

Favoritmuskel: Mage och rygg, även om jag inte gillar att träna dem, haha


Mål med träningen: Att må bra och känna att jag klarar av det jag vill

 

Favoritövning: Inte en aning faktiskt

 

Favoritmat: Tacos, big time!

 

Mina inspirationskällor: Forumet för studion, diverse träningsbloggar, Reasonstobefit!

 

Favoritkonditionsträning: Dans

 

Favoritmellis: Fil med hallon och flingor

 

Då tränar jag allra helst: På eftermiddagen

 

Mitt bästa kosttips: Ha en varierad kost och försök undvika skadliga livsmedel

 

Favoritlivsmedel: Kyckling

 

Mitt motto: Carpe Diem

 

En fredagskväll unnar jag mig gärna: En halvliter Ben & Jerry's haha

 

Hälsa för mig: Att må bra både fysiskt och psykiskt!

 

Det här åt jag idag: Sen frukost, yoghurt med flingor, hallon och lite russin, en kopp kaffe + några digestive-kex, ska snart ge mig på middag


Därför tränar jag: För att jag mår bättre och jag vill utvecklas inom Polefitness

 

Min favoritfrukost: Hotellfrukost!


Detta skulle jag vilja utöva: Skulle gärna vilja vara bra på klättring, men jag är höjdrädd


Så sover jag: Väldigt olika, men mellan 6-8 timmar...är en riktig sjusovare på morgonen dock...

 

Detta klarar jag mig inte utan: En bra sport-BH till mina meloner

 

Detta tränar jag allra helst i: Sport-BH och hotpants, hehe! Annars ett snyggt träningslinne, gärna färgglatt, och knäkorta tights

 

Glöm inte att.. Träna för din egen skull, aldrig för någon annan!

 

 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback