Bland tyger och packning

Hej hopp, underbara onsdag!
 
Skulle egentligen ha slängt upp ett ganska roligt inlägg igår kväll men det glömdes helt bort. Det är nämligen så att jag och Annette var på lite Fri Träning igår kväll och ägnade oss åt att hänga och klänga i tygerna och ringarna i "ägget". Sjukt kul men sjukt jobbigt! Vi var mest ute efter att sätta några trick som vi haft svårt med, och ja, det gjorde vi! Fick mycket snygga bilder, bland annat dessa:
 
 
 
 
Man ser lite ansträngd ut, men ja, det är jobbigt, som sagt, haha! Riktigt kul hade vi i alla fall, definitivt något jag kommer göra om i framtiden!
 
Idag då, underbar onsdag som sagt, idag åker jag nämligen till mannen igen. Stannar till på söndag så vi har fleraa dagar med mys och kul framför oss! Väldigt glad måste jag säga! Så nu håller jag på att packa och fixa det sista, sen ska jag ner på ett ärende i stan innan jag åker. Bussen går nästan direkt efter, därför packar jag nu så jag kan ta med allt direkt. Förhoppningsvis går det bra och mycket löser sig till det bättre. Nån som kan gissa vart jag ska?
 
Nåja, ska gå iväg med mina sopor och ta en tur till ICA, sen är det nog dags attt börja dra sig till stan. Ha en bra onsdag allihopa!
 
Ciao
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback