12.10.12

Today it´s friday, I´m in love! ♥
 
Kan man ha det bättre på en fredag? Sitter i Piteå hos min fina pojkvän och tja, jag gör väl inte så mycket, dricker kaffe och försöker planera upp dagen lite. Har lite plugg att göra så det blir prio ett, sen tänkte jag ta en liten promenad i närområdet, hoppas bara jag inte går vilse, haha!
 
Ikväll blir det grillat till middag. Japp, grillat i oktober! Sen ska vi ha en myskväll med film och bara rå om varandra. Jag funderar på att slänga ihop en paj eller nåt till filmen, men vi får se. Om du läste detta, C, glöm att du gjorde det, haha! Det ska ju vara en överraskning...
 
Tja, vad kan man mer säga? Jag är fantastiskt lycklig! ♥
 
Ciao
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback