Summer feelings

Hej hopp i lingonskogen!

Solen skiner ute, fatta lyckan! Nu jävlar är sommaren här! Man kan ju i alla fall hoppas, temperaturen är fortfarande inte riktigt vad man önskar för sommaren, men det är på god väg. Enligt YR så ska det bli 18 grader på onsdag, wo-ho!!!

Anyhow, efter ett litet gästbesök hemma hos föräldrarna är jag tillbaka i Umeå för en månad, sen flyttar jag hem till Sundsvall för resten av sommaren. Så är i alla fall planen.

Min vistelse här kunde inte ha börjat bättre. Igår fick jagh träna, och trots bakfylla så gick det helt okej, känns bra! Idag var tanken att städa, men vädret var så häsligt att jag bjöd med mig finaste Julia ut på en prommis runt Hälsans stig, sol och skitsnack i sin bästa form! Men nu är jag tillbaka inne på rummet igen och nu är väl planen att diska lite så jag har nåt att äta på, haha! Sen tror jag nog att jag får göra lite mat, magen kurrar lite...

Hoppas ni har en bra måndag, läsare! Hur många har sommarlov, btw?

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback