Dagens 5:a

Dagens 5:a blir 5 saker ni kanske inte visste om mig.
 
 
1. Jag har väldigt svårt att sitta still, till exempel så sitter jag och studsar med mitt ena ben som en galning medan jag skriver detta inlägg.
 
2. Jag går ofta utan underkläder flera timmar efter jag har duschat, bara för att jag tycker det är skönt.
 
3. Jag älskar linnen! Pösiga, tighta, färglada, svart-vita, långa, korta, you name it!
 
4. Jag har aldrig rökt och aldrig snusat i hela mitt liv och har inga planer på att göra det.
 
5. Några kroppsdelar som jag är riktigt nöjd med på mig själv är min rumpa, mina axlar och min rygg.
 
 
Så, det var dagens femma! Nu ska jag bege mig till köket och göra mig lite middag tror jag.
 
Ha det bäst!
 
Ciao
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback