To-do-list

God kväll bloggen!

En paus i mina planer för att slänga iväg ett inlägg. Har precis städat bort massa disk och smutsiga matlådor från rummet och diskat allt, vilket betyder att jag kan stryka en punkt på min att-göra-lista, woho!

Gjorde listan igår och allt ska (helst) vara klart innan fredag kväll, med lite prioritet på vissa uppgifter. Disken var en sådan, hehe! Vill inte ha rummet fullt med möglig disk och flugor. I helgen får jag besök hemifrån Sundsvall, därför står städning ganska högt på listan. Med står också att ta mig i kragen och skicka tillbaka leggingsen från Nelly samt två skoluppgifter. Så ja, jag har mitt på det torra...

Imorgon har jag för övrigt VFU, ett nytt ställe denna gång! Minervaskolan är min nya plats och jag är taggad! Hoppas på en tidig dag, trots att jag inte börjar förrän kvart i tolv, men jag har ju som sagt lite att göra...Fredagen är ledig dag, men då ska jag väl städa hela dagen och har jag tur hinner jag med lite träning!

Men men, först ska min andra punkt för kvällen göras klar! Har mutat mig själv med lite glass och Hawaii 5-0 vid nio OM jag blir klar, så bäst att sätta fart!

Ha en bra onsdagskväll, folks!

Ciao



Bild från början av sommaren vid hamnen i Sundsvall.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback