Tjena hej!

Hej hopp folk!

Jobbig vecka på G med föreläsningar från 9-15 varje dag typ + tentaplugg till tusen! Bara en vecka kvar nu, gaaaah, jag dör! Vill verkligen inte åka på en omtentat på detta område...

Så veckan kommer väl se ut som så...plugg, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg!!! Och sen topper vi det med lite plugg och rundar av med en skvätt kaffe. Kommer väl vara det som jag går på i veckan. Kaffe och viljan att plugga järnet och bli klar så jag kan åka hem till Sundsvall i helgen och träffa mina underbara människor och familj en gång innan jul! ♥

Så ja, har precis slängt i mig middag, ska ut i köket och diska och sen bär det av till ICA för veckans inhandling av lite födoämnen. Alltid bra att ha har jag hört...

Så jag tackar för mig, vi hörs!

Ciao




Saknar er grymt, flickor! Och dig, finaste Joli, trots att du saknas på bilden! ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback